1) Ανάλυση αναγκών & συμβουλευτική.
- Καταγραφή των κινδύνων και των αναγκών του πελάτη (ιδιώτη ή επιχείρησης).
- Πρόταση κατάλληλων ασφαλιστικών λύσεων και συνδυασμών καλύψεων.
2) Σύγκριση και επιλογή ασφαλιστικών προγραμμάτων.
- Παρουσίαση επιλογών από διαφορετικές ασφαλιστικές εταιρείες.
- Εύρεση του πιο συμφέροντος και αποτελεσματικού ασφαλιστικού πακέτου.
3) Διαχείριση ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
- Έκδοση νέων συμβολαίων.
- Ανανεώσεις, τροποποιήσεις, αλλαγές στοιχείων ή καλύψεων.
- Έλεγχος ότι το συμβόλαιο παραμένει ενημερωμένο και κατάλληλο.
4) Υποστήριξη σε περίπτωση ζημιάς (Claims handling).
- Καθοδήγηση στη διαδικασία δήλωσης ζημιάς.
- Συγκέντρωση δικαιολογητικών και επικοινωνία με την ασφαλιστική.
- Παρακολούθηση της πορείας αποζημίωσης μέχρι την ολοκλήρωσή της.
5) Συνεχής εξυπηρέτηση & ενημέρωση.
- Ενημέρωση για νέες καλύψεις, προϊόντα ή αλλαγές στην αγορά.
- Υπενθύμιση σημαντικών ημερομηνιών (ανανεώσεις, πληρωμές).
6) Εξειδικευμένες λύσεις για επιχειρήσεις.
- Risk management & αξιολόγηση κινδύνων.
- Προσαρμοσμένα πακέτα για κλάδους όπως βιομηχανία, μεταφορές, υπηρεσίες, υγεία κ.ά.